sábado, 3 de enero de 2015

PRESENTACIÓ DEL MEU PLE



Bon dia,

En el meu anterior post us vaig explicar en que consistia un entorn personal d'aprenentatge (PLE). Avui ensenyaré un petit esquema que vaig realitzar per començar el meu PLE i d'aqui uns dies en un altre post  mostraré l'esquema final que ha quedat després d'haver treballat el meu PLE durant uns mesos.


Aquest va ser el meu primer esquema a partir del qual vaig començar a realitzar el PLE:



He de reconèixer que quan a la universitat ens van dir que havíem de realitzar un PLE per tal de veure aquesta nova de forma d'aprenentatge em vaig trobar una mica perduda i no sabia per on començar, però quan ens van demanar realitzar un esquema de com volíem que fos el nostre PLE tot va ser més fàcil i el meu PLE va començar a agafar forma en poc temps. 

Per les persones que tingueu ganes de crear el vostre entorn d'aprenentatge i no sapigueu per on començar us recomano que primerament feu un petit esquema de les eines que voleu que formin el vostre PLE i que a poc a poc a mesura que aneu coneixent de noves que us puguin interessar per formar part del PLE les aneu introduint.




No hay comentarios:

Publicar un comentario